wtorek, 1 maja 2018

Kwiaty w okolicach Krakowa: Dolina Bolechowicka, Bolechowice, Zelków

Zawsze trochę zazdrościłam moim znajomym blogerom pięknych zdjęć kwiatów, kwitnących drzew.
Postanowiłam robić więcej takich zdjęć. I muszę przyznać, że jest  to wielka przyjemność.
Poniższe zdjęcia robiłam podczas wycieczki w okolice Krakowa 28 kwietnia; były to miejscowości Zelków, Bolechowice, Dolina Bolechowicka. I oczywiście w lasach, na klombach prywatnych domów.
Kiedy widzę tak piękne kwiaty, trochę żałuję, że nie mam ogrodu.
Najwięcej było bzów; opanowały chyba całą Polskę. Mnóstwo jest ich w Krakowie i jego okolicach; są oczywiście inne kwiaty i drzewa, jednak bzów jest najwięcej. Kwiaty w blasku słońca - to najprawdziwsze piękno. 
Zapraszam do oglądania.



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widać, jak piękne są nasze kwiaty.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Bardzo pięknie wykonałaś zdjęcia, brawoooo. :))) Wszystkie śliczne. <3 Kocham kwiaty, no kocham i to bardzo. Chciałabym mieć ogród, ale stwarzam taki mały na balkonie i też serce raduje. Jakby balkonu nie było, to stworzyłabym na parapecie, a jak nie na parapecie to na podłodze. buahahahaha :D Wspaniały post. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kwiaty na balkonie także są piękne - taki mini ogródek :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak można powiedzieć. Mnóstwo kształtów, kolorów :)

      Usuń
  4. Hmm, jeszcze nie dotarłam do Doliny Bolechowickiej.
    Cudowne zdjęcia z wiosennymi kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia kwiatów robiłam w ciągu kilku dni.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń