niedziela, 10 czerwca 2018

Wielka parada smoków w Krakowie 2018 (część druga)

Kolorowo, wesoło, wiosennie, ciepło, pomysłowo, uroczo -
tak było na Paradzie smoków - to już osiemnasty raz. Ja byłam dopiero drugi raz i pewnie się wybiorę w przyszłym roku.
Każdy smok składa się z dwóch części z głowy i tułowia oraz z ogona. Przeważnie głowy niosły osoby dorosłe - były często ciężkie; ogony niosły dzieci ze szkół podstawowych albo z przedszkoli.
Czasem ogony były prześliczne, na przykład z jakichś kolorowych wstążek, wyglądały bardzo romantycznie.
Pierwszą część tych zdjęć zamieściłam piątego czerwca; teraz jest druga część. Szkoda mi było nie korzystać ze wszystkich zdjęć. Wielu zdjęć w ogóle nie opublikowałam.


10 komentarzy:

  1. Och! jaka fajna impreza. Bardzo żałuję, że nie dane mi bylo ją zobaczyć.
    Cudowna relacja i przepiękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam, Hanno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dawno nie zaglądałam na inne blogi, ponieważ miałam ostatnio intensywne dni.
      Na pewno to nadrobię.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Bom dia, as fotos da primeira parte e agora da segunda, sobre o lindo evento são perfeitas, pode publicar a terceira parte porque agradável ver fotos e saber mais sobre a festa.
    Feliz semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  3. O to już bardziej azjatyckie klimaty, niż nasze rodzime smoczojemne ;-)
    W sumie międzynarodówka smocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki w różnych kolorach i kształtach. Są naprawdę wspaniałe :)

      Usuń
  4. Wonderful story just like the previous one.
    Happy week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, Tania. Oczywiście, że te smoki są tak piękne jak i te w poprzednim poście.
      Greetings :)

      Usuń
  5. Te smoki w drugiej części jeszcze fajniejsze!!!
    Koniecznie wybiorę się do Krakowa w przyszłym roku na początku czerwca aby je zobaczyć. Wezmę ze sobą oczywiście 10-letniego wnuka,
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smoki Ci się spodobały.
      Wnuk na pewno będzie zadowolony :)
      Pozdrawiam ":)

      Usuń