poniedziałek, 4 czerwca 2018

Wielka parada smoków w Krakowie 2018 (część pierwsza)

Już drugi raz wybrałam się na Paradę smoków. W zeszłym roku byłam pierwszy raz. W tym roku smoków było około trzydzieści. Piękne, barwne widowisko z muzyką na żywo - dzięki dwóm orkiestrom. Wiele smoków przybyło spoza Krakowa.
Smoki były bardzo oryginalne; niektóre bardzo pomysłowe; inne bardziej "klasyczne". Zrobiłam wiele zdjęć, dlatego postanowiłam je opublikować w dwóch postach. 
Było mnóstwo przechodniów po obu stronach ulicy - od Wawelu ulicą Grodzką na rynek. Dzieci i dorośli byli bardzo zadowoloni.
Dzieci biorące udział w paradzie - dzielne, cierpliwe, choć czasem trzeba było długo stać z powodu korków.





42 komentarze:

  1. Cos wspaniałego.!!!
    Czy ta parada smoków to zawsze się odbywa w ten sam dzień? Bo ja przyjechałabym specjalnie na nią do Krakowa razem ze swoimi wnukami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zawsze początkowy weekend czerwca. Można sprawdzić w internecie, bo nie jestem całkiem pewna. Ja byłam w zeszłym roku i teraz - był to pierwszy weekend czerwca.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Było wspaniale. Byłam dopiero drugi raz :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Fajna impreza- barwna i kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mnóstwo kolorów; z przyjemnością uczestniczyłam w tym wydarzeniu :)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam że w Krakowie odbywa się taka wspaniała kolorowa parada !!
    Haniu, dziękuję za piękną fotorelację i już nie mogę się doczekać kolejnych kolorowych smoków !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Druga część będzie za kilka dni :)

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy dzieją się w Krakowie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dopiero drugi raz, a to była już osiemnasta parada :)

      Usuń
  6. Great parade with beautiful colorful!
    Good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bom dia, boas fotos do desfilo do dragão, as mesmas mostram na perfeição as lindas cores e alegria dos rostos.
    Continuação de feliz semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, bardzo lubię Twoje zdjęcia.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. wspaniałe, kolorowe święto:)zachęciłaś mnie , może w przyszłym roku się wybiorę:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto przyjechać - jest barwnie i wesoło :)
      pozdrowienia :)

      Usuń
  9. Barwna wesoła impreza. Postaram się znaleźć czas w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia o takiej paradzie. Muszę się kiedyś wybrać, bo do Krakowa mam niedaleko :D Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto przyjechać; widowisko jest odpowiednie dla małych
      i dużych.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  11. Haniu, chyba własnie w zeszłym roku również zamieściłaś relację z tej imprezy. Mam wrażenie,że było jeszcze bardziej kolorowo niż w w tamtym roku. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku też opublikowałam zdjęcia.
      Zgadzam się, że w tym roku zdjęcia są lepsze :)

      Usuń
  12. Fantastyczne, kolorowe widowisko!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej imprezie, ale do Krakowa mam troszke za daleko:(

    Buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post z pudrowym topem w roli głównej:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Takie własnie było: super i fajowe!
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  15. Jak tam kolorowo było! Niesamowite wydarzenie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów było mnóstwo; piękne to było widowisko.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  16. Huczna ta parada! Nie wiedziałam, że takie wspaniałe widowisko istnieje w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje już od kilkunastu lat.
      Bardzo je lubię :)

      Usuń
  17. Wspaniałe wydarzenie, pierwszy raz o tym słyszę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dopiero drugi raz.
      Wcześniej nie wydawało mi się to atrakcyjne. Smoki są inne co roku.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  18. Świetna atrakcja dla dzieci i młodzieży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zabawa dla dzieci i dorosłych!
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  19. nie miałam nigdy okazji uczestniczyć a mam dość blisko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc może warto się wybrać do Krakowa za rok :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  20. Niektóre z tych smoków wyszły na prawdę świetnie:D Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki są świetne. Są wspaniałe i wspanialsze.
      Warto tę paradę obejrzeć :)

      Usuń
  21. Thank you, Tijana.
    I like dragons :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda imponująco:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń