sobota, 6 maja 2017

Wiersz dla dzieci o dzieciach: Kocham siebie

Kocham siebie

Patrzę w lustro. Lubię siebie,
tę dziewczynkę z jej uśmiechem.
Lubię także moje oczy
i malutki mój warkoczyk.

Lubię śpiewać śmiać się, skakać
i rysować, figle płatać.
Gdy rozmawiam z panią, mamą,
to uważnie mnie słuchają.

Przyjaciółki, przyjaciele
też mnie lubią, mam ich wiele.
O rodzicach już nie wspomnę,
bo kochają mnie ogromnie!

Świat się śmieje zza firanki,
gdy się budzę w senne ranki.
Kocham miłą tę dziewczynkę,
także gdy ma smutną minkę.

Gdy się boi czegoś strasznie,
to ją bardziej kocham właśnie!
Więc przytulam ją do siebie.
Lubię siebie! Kocham siebie!



8 komentarzy:

  1. Fajnie, że prezentujesz wierszyki, bo przydają się dla mojej dziatwy. Chociaż ostatni wers powinni wziąć sobie do serca nawet dorośli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przesłanie jest dla wszystkich osób - dla dzieci i dla dorosłych.
      Jednak łatwiej mi się pisze dla dzieci. Ostatni wers jest bardo ważny. Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Anim młody, piękny, mądry
    ni bogoty czy uroczy
    lubić siebie​? a dlaczego??
    wolę śmiać się z siebie samego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wolisz... to śmiej się :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Lubię Twoje wierszyki. Podziwiam talent, Hanno.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Napisałaś świetnie. Ja widzę ten wierszyk w być może odległej przyszłości. Dziewczynka śpi sobie w białym, minimalistycznym pokoju, a kobiecy głos rytmicznie, nieco zimno ale bardzo dokładnie powtarza słowa wierszyka...Kołacze mi się po głowie nowe opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wiersz do czegoś Cię zainspirował :) Dziękuję :)

      Usuń