czwartek, 12 kwietnia 2018

Ukwiecony Kraków

Nareszcie wiosna! Jeszcze kilka dni temu zaledwie malutkie pączki, a dzisiaj wszystko dorodne i kolorowe. Spacerowałam ulicą Kopernika i robiłam zdjęcia drzewom, kwiatom i budynkom. Piękna jest ta ulica. Znajdują się tu niezwykle piękne kamienice, pałace i kościoły. Słońce świeciło, a ja robiłam zdjęcia. To był piękny, upalny dzień.
Na pewno jeszcze sfotografuję inne kwitnące drzewa, zwłaszcza magnolie, ale dzisiaj pokazuję drzewa z dzisiejszego dnia.
Poniżej kwitnące drzewo wiśni.
Forsycje
Kwiaty jabłoni
Kwiaty jabłoni
Kwitnące drzewo jabłoni
Ziarnopłon
Poniżej kwitnące drzewa jabłoni
Ziarnopłon
Kwitnąca wiśnia



13 komentarzy:

  1. Kraków jest już tak ukwiecony? Aż trudno mi uwierzyć.
    Nie mogę oderwać oczu od Twoich wspaniałych zdjęć.
    Czy kwitną już magnolie?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wiem o magnoliach. Nawet nie mam kogo zapytać :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
    2. W Tarnowie owszem kwitną.

      Usuń
  2. I znowu zatęskniłam za Krakowem.
    Ale w Warszawie też piękna wiosna.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na północy Polski pewnie jeszcze nic nie kwitnie;
      zawsze jest tam opóźnienie :)

      Usuń
  3. Prócz dr,zew to ziarnopłon się jeszcze na fotę załapał, poerwiosnek i tulipany (ale te to już kazddy rozpozna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółte kwiaty to ziarnopłon; myślałam, ze to zawilec żółty :)

      Usuń
  4. Radość patrzeć na tak pięknie wiosennie ukwiecono miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a gdy jeszcze do tego grzeje słońce...
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Kraków, ale jeszcze nigdy nie byłam tam podczas wiosny. Koniecznie muszą to nadrobić, bo widoki są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ukwiecony, gdy jest ciepło, słonecznie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda, że już wszystkie drzewa przekwitły.
      Pozdrowienia :)

      Usuń