piątek, 13 kwietnia 2018

Las Wolski

Byłam na krótkim spacerze w Lesie Wolskim; niektórzy nazywają go laskiem. Jest tu wiele ciekawych szlaków turystycznych. Jest to bardzo dobre miejsce na zdobycie kondycji przed wyjazdem w góry; są tu zakątki prawie górskie.
Niedaleko znajduje się Klasztor Kamedułów, Kopiec Piłsudskiego.
Są miłe, słoneczne polany. Można tu odpocząć aktywnie lub leżąc na polanie. Każdy znajdzie tu dla siebie najlepszy sposób na odpoczynek.



 Jaki piękny zapach lasu, zapach żywicy. Nie czuć smogu - to najważniejsze.
 Widziałam tylko kilka osób.
 Tablica z różnymi szlakami; wygląda imponująco.
 Biegających osób było niewiele.
 Bary jeszcze muszą poczekać na cieplejsze dni. Na razie pustka; nie ma klientów. Słońce świeci, ale jest chłodno.
 Jest tu również ZOO. Poniżej na zdjęciu widać trochę niewyraźnie słonia.

8 komentarzy:

  1. Boa tarde, bela seleção de fotos da maravilhosa floresta, com muitos roteiros como a décima primeira foto mostra, passear e descobrir a floresta é desfrutar da pura natureza.
    Feliz fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj naprzemierzało się tam ścieżek, szkoda ze tak dawno, chętnie bym powrócił, ale nie ma okazji, może jak Marzenka będzie miała jakieś szkolenie w Krakowie, to się z nią zabiorę, i połażę po "Wolskim" jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z rodziną też się nachodziłam. Dobrze jest mieć taki las "pod ręką".
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam w tym pięknym Lesie. Byłam w Klasztorze Kamedułów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasztor Kamedułów znajduje się w tym lesie.
      Jest to najbardziej popularne miejsce na spacery,
      a niedaleko jest Kopiec Piłsudskiego:)

      Usuń
  4. To miejsce- to moje wspomnienia z czasów studenckich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, się, że mogłam przywołać Twoje wspomnienia.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń