wtorek, 3 kwietnia 2018

Krokusy na Placu Centralnym

W Wielki Piątek wybrałam się na Plac Centralny, ponieważ na facebooku pojawiało się coraz więcej zdjęć pięknych krokusów. Podobno jest ich bardzo dużo w centrum Nowej Huty - to wszystko w ramach akcji ukwiecania tej dzielnicy.
Będą się pojawiać nowe, inne kwiaty. Nowa Huta zmienia swój wizerunek, pięknieje kolorowymi kwiatami.
Byłam tu w Wielki Piątek. Krokusy są fioletowe - w kolorze Wielkiego Postu; krokusów żółtych było niewiele, może kilka.
Przedstawiam zdjęcia. Wiem, że kwiaty wszędzie wyglądają podobnie i właściwie wystarczyłyby może dwa, trzy zdjęcia. Usunęłam już kilka zdjęć, a te zostawiam.







19 komentarzy:

  1. Krokusiki to bardzo wdzięczne kwiaty na miejskie kwietniki, kończą roczną wegetację nim przychodzi pora koszenia,więc nie ma z nimi problemu. Trzeba tylko zadbać by nie wyjadły ich zwierzaki, ale akurat w miastach to stosunkowo latwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miejscu prezentują się doskonale.
      Podobno mają mieć tu miejsce jeszcze inne niespodzianki kwiatowe :)

      Usuń
  2. Krokusów nigdy dość, a im jest ich więcej na jakiejś przestrzeni, tym piękniej to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że krokusy są w Nowej Hucie; to może odmienić jej wizerunek :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Prezentują się wspaniale. W pierwszej chwili pomyślałam, że są to zdjęcia z Chochołowskiej. Uwielbiam je ponieważ są zwiastunami wiosny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że krokusy kojarzą się z Doliną Chochołowską.
      Te w Nowej Hucie są równie piękne :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują te krokusy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są u nas jeszcze nie widać krokusów:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Bom dia, lindas flores que desconhecia, açafrões parecem resistentes, as fotos revelam elevada beleza.
    Feliz fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne, niestety u mnie nornice nic nie zostawiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale pewnie niedługo się pojawią inne kwiaty.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak to krokusy; gdy byłam tam niedawno, kwitły również żółte krokusy :)

      Usuń
  9. These Crocuses look splendid. Thanks for sharing.Have a nice week.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like spring crocuses very much :)
      Have a nice day :)

      Usuń
  10. Bosko. <3 Kocham krokusy, kocham fiolet. Nie wiem, ale kolor ten bardzo mnie cieszy i z magią mi się kojarzy. Także magią mi zapachniało w tym poście, a to radość wywołało. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokusy są piękne; pojawiły się również żółte krokusy.
      Jest pięknie :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń