wtorek, 16 stycznia 2018

Wiersz o zimie dla dzieci: Zima i bałwanek

Zima i bałwanek

Przyszła biała zima

i wszystko jest białe,
rozkochała w sobie 
zwłaszcza dzieci małe

Tato, wyjmij mi sanki

i grube rękawice,
żeby ręce nie zmarzły
nawet w wielką śnieżycę

Czy masz marchewkę, mamo,

będziemy lepić bałwana,
wiesz przecież, że nos z marchwi
to bardzo ważna sprawa!
Bałwan na białym tle, balwan - Wektory stockowe budka dla kota na ...


Potrzebny jest też kapelusz,

może być całkiem stary,
nie musi być bardzo duży,
może być jakiś mały

Och, jak bardzo się cieszę,

że wszystko jest gotowe,
koledzy już czekają,
ja też wyruszam w drogę!


10 komentarzy:

  1. Boski, ja już nie wiem, jakich słów użyć. :))) Taki radosny. Poczułam się jak dziecko. Cudowne uczucie. Masz mistrza w pisaniu wierszy!!!! Tęskno mi za białym puchem, oby zawitał w moje okolice. :) :D Uroczy bałwan z zabawną czupryną. :D Drugie zdjęcie to dla mnie czysta magia!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałwan nie był lepiony przeze mnie; jakieś dzieci z osiedla się tym zajęły.
      Śnieg oczywiście z przeszłego roku; byłoby dobrze gdyby spadł w tym roku :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedziny. Fajny wierszyk, u mnie dzisiejszej nocy spadło odrobinę śniegu więc akurat idealnie z tematem trafiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dzisiaj śnieg; niech się utrzyma; przecież niedługo ferie zimowe.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękny zimowy wierszyk, poczułam się tak cudnie świątecznie, kiedy byłam małym dzieckiem i cieszyłam się bardzo na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mnie to cieszy, ale w Twoich rodzinnych stronach
      zapewne jest więcej śniegu :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Super wierszyk!
    Taki zimowy i dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło :)
    U nas spadł dzisiaj śnieg; łatwiej się pisze o zimie,
    gdy za oknem śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I also like snowman. Poem is about winter and snowman.
      Greeting :)

      Usuń