niedziela, 7 stycznia 2018

Wiersz o zimie dla dzieci: Mroźne kwiaty

Mroźne kwiaty

Dziś na oknach

srebrne chabry
namalował
mróz

Popatrz, popatrz,

jakie astry!
bo to zima 
już

Tam są dzwonki,

tu hortensje
namalował
mróz
Bratek Kwiaty Monochromatyczne Rysunek Dla Kolorowanka - Stockowe ...


Tu stokrotki,

tam tulipan,
co w ogródku
rósł

Jest przebiśnieg,

są zawilce,
te o kształcie
róż

Są też maki,

które latem
rosły w cieniu
brzóz

Popatrz, popatrz!

jakie kwiaty
namalował
mróz!

Co za zima!

czas na kulig,
czeka na nas 
wóz!




15 komentarzy:

  1. Piękna zima w Twoim utworze, ale za oknem raczej późna jesień...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kalendarzowo jest zima - i tym się kierowałam. Trochę przykro z powodu takiej jesiennej zimy.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przypomniałaś mi dzieciństwo.
    Bo w moim domu rodzinnym okna nie były szczelne, więc mróz malował na nich piękne obrazki w środku...
    Chciałabym jeszcze zobaczyć takie okna.
    Dziękuję Ci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również takie malowane okna pamiętam z dzieciństwa.
      Mam nadzieję, że je jeszcze zobaczę :)

      Usuń
    2. Polecam schronisko na Magurze Małastowskiej... ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje wiersze. Są tak radosne, widzisz i dorosłego radują. :))) Zawsze przyjemnie mi się czyta! Muszę wspomnieć o zdjęciu, bo jest bardzo urokliwe, bardzo ładne, ma w sobie magię. <3

    Życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne dla mnie słowa :)
      Kiedyś widziałam takie okna - już dawno temu.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Haniu,
    przynajmniej zimę mamy w Twoim słodkim wierszyku bo za oknem szaruga i jesień.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to posumowałaś, ale u nas dzisiaj prószył deszcz ze śniegiem; było trochę biało, ale w krótkim czasie wszystko stopniało.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kalejddoskop kryształów
    malowanych mrozem
    Śnieżnych usuwanie zwałów
    nad niejednym wozem
    Zimowa coroczna zmora
    padłego akumulatora
    A dzieci nie na zmarznięte okna patrzą
    Zimę widzą na jutubie gdy smartfony pogłaszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza zima na youtubie; masz wiele racji.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Hi. Nice words and nice photo.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się zimno zrobiło z tego wiersza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i dobrze, że powstała jakaś reakcja :)
      Dziękuję za komentarz :) Pozdrowienia :)

      Usuń