wtorek, 14 listopada 2017

Moje Drzewko Obfitości i inne drzewka - układanki

Zrobiłam kilka jesiennych układanek. Poniższe Drzewko Obfitości nie kojarzy się z jesienią, ale zamieściłam je tutaj, żeby przyniosło mi szczęście. Drzewko Obfitości nie kojarzy się z żadną porą roku.


To drzewo jest związane z jesienią - dąb. Jest to wspaniałe, mocne drzewo. Piękne są jesienne żołędzie. Zastanawia mnie, dlaczego wychwala się urodę kasztanów, a zapomina się o żołędziach i o ich ślicznych czapeczkach. To drzewo jest symbolem ogromnej mocy.
I znów Drzewko Obfitości - dla przypomnienia mojemu szczęściu.
Bardzo lubię kolory jesiennego dębu. Ta rudobrązowa barwa ma w sobie coś niezwykłego.
Drzewo kasztanowe wymieszane z Drzewkiem Obfitości. Oby przyniosło jak najwięcej szczęścia, również moim czytelnikom :)

7 komentarzy:

  1. Oprócz talentu do pisania wierszy widzę u Ciebie Haniu jeszcze inne talenty prawie artystyczne, pozdrawiam serdecznie P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ulu, zawsze mi mówisz coś miłego.
      Ja bardzo lubię Twoje przepisy, podziwiam ich ilość.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa. Żołędziowe chyba najbardziej przypadło mi do gustu. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żołędziowe jest rzeczywiście urocze. Najbardziej podoba mi się kolor żołędzi i czapeczek - to taki przyjemny rudy kolor.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Dąb nim wyda owoce musi żyć wiele lat, kasztanowiec połowę tego czasu. Dlatego w parkach tak wiele jest kasztanowców.
    I niech Ci się powodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby mi się powodziło, dziękuję :)
      Podziwiam Twoją wiedzę :)

      Usuń