piątek, 27 maja 2011

Wiersz dla dzieci: Truskawki

Dla mnie truskawki to jedne z najpiękniejszych owoców. Pora, w której wszyscy zaczynamy się nimi objadać, to dla mnie czas szczególny. Są symbolem lata, zbliżających się wakacji i beztroski. A poza tym mają właściwości poprawiające nastrój. 🍓🍓🍓

Truskawki



Truskawkowe lato, 🍓🍓🍓
Truskawkowy czas,
Truskawki, truskawki
Rozśmieszają świat!

W każdym domu, ogródku 🍓🍓🍓
W czerwonych czapeczkach
Liczny ród truskawkowy
Latem zawsze mieszka.

Mają coś takiego – 🍓🍓🍓
To ich tajemnica,
Że uśmiecha się nawet
Największa złośnica.

Mają coś takiego, 🍓🍓🍓
To dla mnie zagadka,
Że rozśmieszą nawet
Stuletniego dziadka.

Mają coś takiego, 🍓 🍓🍓

To jest ściśle tajne,
Że co było nudne,
To robi się fajne.

Mają coś takiego – 🍓🍓🍓
Swoje sekreciki –
Ponuracy robią
żarty i żarciki.

Bez truskawek źle – 🍓🍓🍓
Nie byłoby lata.
Zapytaj o to mamę,
Powie ci też tata.



Napisałam również trzy krótkie wiersze o truskawkach dla małych dzieci.

OTO ONE   🍓🍓🍓
 
Na tym blogu można znaleźć więcej wierszy o wszystkich
porach roku. Zapraszam 🌟🌟🌟









7 komentarzy:

  1. Wiersz pełen energii i radości, bardzo optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wiersze!!!!!! bardzo pomogły mi w zadaniu i konkursie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać coś więcej; będę wdzieczna.

      Usuń