poniedziałek, 9 lipca 2018

Widok na Wawel i kościół na Skałce od strony Wisły

Rzadko robię zdjęcia z widokiem na Wawel czy kościół na Skałce z drugiej strony Wisły.
Dzisiaj zdarzył mi się taki dzień, że byłam po drugiej stronie Wisły. Zdjęcia są do siebie podobne; usunęłam tylko kilka z nich.
Robiłam też zdjęcia niektórym restauracjom, płynącym statkom i łodziom. Piękny jest Kraków nad Wisłą w upalny, słoneczny dzień.
Widać tu również karuzelę Diabelski młyn. Jest nazwa Bulwar wołyński - jest to jeden z kilku bulwarów nad krakowską Wisłą.
Można tu spotkać ludzi siedzących na trawie, rowerzystów, biegających, spacerujących z dziećmi.
Jest spokojnie, słonecznie, przyjemnie i wesoło.
Zapraszam na spacer brzegiem Wisły.







8 komentarzy:

  1. Dziękuję Haniu za ten spacer. Kraków jest piękny. Tęsknię już za nim.:)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miasto jest rzeczywiście piękne.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A beauty of landscape in your country. Thanks for sharing.
    Happy week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's Cracow - old and beautiful city.
      Have a nice day :)

      Usuń
  3. Był czas że przy tych bulwarach (choć chyba nieco bardziej w górę Wisły) była stanica wodniaków. Tam kończyliśmy spływy kajakowe Wisłą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Macham z uśmiechem do Krakowa. W tym roku go nie odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków odwzajemnia uśmiech; szkoda, że go nie odwiedzisz :)

      Usuń