sobota, 24 czerwca 2017

Wiersz dla dzieci: Niedźwiadek

Niedźwiadek 

Mały niedźwiadek
nie chce jeść miodku.
Mama się martwi:
zjedz miodku w spodku!

Znudził się miodek
nie chcę już miodku,
lecz, proszę, mleczka
daj mi w tym spodku

Co za zwyczaje?
mleczka?!!! do spodka?
chcesz się zamienić
w małego kotka?

Nie dam ci mleczka,
moje ty złotko.
Prędzej się stanę
małą stokrotką!

Nie chcę, by synek
zmienił się w kotka
i ciągle biegał,
skakał po płotkach

Pyszny jest miodek,
a białe mleczko
nie dla niedźwiedzi.
Zostaw koteczkom
                                                                                 
Więc jeśli chcesz być
nadal niedźwiadkiem,
racz się miodowym
smacznym obiadkiem


Na tym blogu znajdziesz więcej interesujących wierszy dla dzieci. Zapraszam 💙💙💙


9 komentarzy:

  1. O tak, znam takie niejadki. Zachęcę do konsumpcji Twoimi strofami :) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, że wiersz będzie użyteczny.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Thanks Linda for your comment.
    Have a nice Sunday :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakując strofy, wersy i słowa
    Taka się kluje myśli połowa
    Że misiów co miodku by nie lubili
    Nie ma świecie żadnych w tej chwili
    Pewnie niedźwiedzia dziecina płocha
    Po prostu "strzelała focha"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślę, że to był po prostu foch.
      Dziękuję za oryginalny komentarz :)
      Warto zapisywać swoje pomysły :)

      Usuń
  4. Uroczy wierszy dla dzieci.
    Chociaż nie jestem niedźwiadkiem to uwielbiam miodek.
    Kilka dni temu kupiłam 4 litry miodu u zaprzyjaźnionego pszczelarza.
    Kolejny miodek będzie lipowy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam miodek, ale nie mam zaprzyjaźnionych pszczelarzy.
      Dawno temu mój Wujek pszczelarz dawał nam miód, ale to się skończyło :(
      Serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  5. O matko! Słodki wierszyk. Po prostu miodek w spodku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersze o misiach i miodzie są bardzo słodkie :) Taki to słodki temat :)

      Usuń