środa, 21 marca 2018

Wiosna na zimowo

Zdjęcia robiłam na osiedlu w Krakowie - Bieńczycach. Poprzedniego dnia długo prószył śnieg; więc myślałam, że zastanę śniegowe czapy na budynkach, drzewach.
Niestety trochę się rozczarowałam. Śniegu było niewiele, choć był cały dzień mróz.
Musiałam intensywnie wypatrywać śnieżnych widoków i ujęć. To już takie resztki śniegu. Zdjęcia robiłam dziewiętnastego marca, a więc jeden dzień przed początkiem astronomicznej wiosny.
Czasami bawiłam się zdjęciami, ich kolorem, światłem.

Fotografowałam place zabaw dla dzieci. Na niektórych było całkiem sporo śniegu, na innych trochę mniej.
 Moja zabawa z kolorami zdjęć.


 Na drzewach nie było śniegu. Tylko czasami zdarzał się bardzo drobny śnieg.
 W jednym miejscu było kilka domków dla ptaków; widocznie ktoś lubił je wieszać.
W innych miejscach Bieńczyc nie było ich wcale.
 Poczciwe stare zielone ławki; utrwaliłam jedną z nich na poniższym zdjęciu. Niewiele ich pozostało. Zastąpiły je nowe ławki - brązowe - ładniejsze.
 Najwięcej śniegu było na płożących się krzewach.
 Musiałam nieźle nagimnastykować się, żeby zrobić niektóre z tych zdjęć.
 
 Lubię fotografować patyki na śniegu; są delikatne, podobają mi się. Do tego trochę zabawy z kolorem.

16 komentarzy:

  1. Wspaniała zimo- wiosna, wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimo- wiosna bardzo dobrze oddaje klimat tych zdjęć.
      Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! No zima nie odpuszcza nawet wiosną :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze dzisiaj leży sporo śniegu na trawnikach.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Dziękuję za komentarz i życzę przede wszystkim zdrowia :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Ja dziś szłam do pracy dosłownie w śnieżycę, chciałabym, żeby nadeszła prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też była śnieżyca, ale kilka dni temu; teraz jest słonecznie.
      Coraz cieplej jest w całej Polsce :)

      Usuń
  5. Hano!
    Zdjęcia są doskonałe. Nie spotkałam żadnej oznaki wiosny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam tylko na zdjęciach innych osób.
      Jednak żółtoleszczynowe bazie są oznaka wiosny.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. U nas to samo biało zimno i puchu po kolana:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie pamiętam tak długiej zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo długa. U nas jeszcze gdzieniegdzie leżą połacie śniegu.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Dziękuję. Śnieg jest wdzięcznym tematem do robienia zdjęć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima odejdzie wiosna zostanie
    Choćby ktoś plakał to tak się stanie.

    OdpowiedzUsuń