piątek, 1 września 2017

Kwiaty, bukiety i owocowo- kwiatowe układanki

Na pierwszych zdjęciach tego wpisu prezentuję owocowo-kwiatowe układanki mojego autorstwa. Jest tych zdjęć kilka. Te układanki wymyśliłam, nawet nie wiem kiedy. Najbardziej lubiłam robić układanki na temat kwiatów. Dlatego, jak zauważycie, dominuje tu temat kwiatowy.
Zdjęcia bukietów i kwiatów z realnego świata pokazuję w drugiej części posta.


W dniu 15 sierpnia odbywa się co roku na rynku konkurs na najładniejszy bukiet. Ogłoszenie wyniku następuje o godzinie 14 tego samego dnia.Oczywiście są trzy kategorie wiekowe. Trudno jest wybrać najładniejszy bukiet. Wszystkie są śliczne. W tym roku jury miało ogromne trudności w wybraniu tego najpiękniejszego. 
Można przyjść wcześniej np. o godzinie 12, posłuchać spiewu, zobaczyć tańce - po prostu wziąć udział w pewnego rodzaju festynie, który się kończy po ogłoszeniu wyników konkursu.






10 komentarzy:

  1. Wonderful photos, Hanna! Beautiful colours and creativity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, Linda. I adore this kind of flowers.
      Have a good week :)

      Usuń
  2. Ach!... zanurzyć się w tych kwiatach, chłonąć ich zapach do nieprzytomności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne marzenie! Kwiaty, choć polne, są przepiękne :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Jesteś bardzo kreatywna. No świetny pomysł. Boskie prace. Kojarzą mi się z dzieciństwem. Mega mi się podoba. Chętnie zobaczę więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że każdy może być kreatywny, jeśli tylko ma czas.
      A to taki mój powrót do lat przedszkolnych ;)
      Poza tym dziękuję Ci za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że pokazałaś swoje prace. Są świetne.
    A bukiety z polnych kwiatów i ziół przecudowne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Łucjo, za dobre słowa.
      Bukiety z polnych kwiatów również uważam za przecudowne.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń