czwartek, 8 maja 2014

Wisła w okolicach Dąbia w Krakowie

Na spacerze majowym na Wiśle obok śluzy Dąbie spotkałam około 30 łabędzi. Były tam też młode, ale tak wyrosły, że czasem trudno je było odróżnić od rodziców.
Bardzo ładna okolica. Jak bardzo różna od terenów Wisły w centrum Krakowa.
Okolica wiejska i sielska, miła do spacerowania.


Bywam tu bardzo rzadko. Właściwie byłam tu pierwszy raz. Jakoś mi nie po drodze, ale w tym właśnie dniu miałam więcej czasu. Miło posiedzieć na brzegu Wisły po pracowitym dniu. Robienie zdjęć też jest bardzo relaksujące. Jeśli są ciekawe obiekty do fotografowania, jest jeszcze bardziej przyjemnie.
Ciekawa jestem, czy Was fotografowanie również relaksuje. Mnie naprawdę bardzo mocno. Jestem w stanie poświęcić na to wiele czasu.

4 komentarze:

  1. Zarośla łęgowe - tu już Wisła nie jest "mieszczanką" ale zwykłą polską wsiową rzeką. Taką wolę ją bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne to zdjęcie z dmuchawcami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dmuchawce to wdzięczny temat do fotografowania.

      Usuń