niedziela, 7 lutego 2021

Układanki Hanki

Tworzenie ich sprawia mi dużą radość. Podobne układanki (moim zdaniem bardziej intersujące) stworzyłam trzy lata temu. Układałam je wtedy z polnych kwiatów, warzyw i owoców. Poniższe układanki powstały jesienią ubiegłego roku. Do ich ułożenia wykorzystałam tylko warzywa, pestki i liście bazylii. Użyłam dyni, pomidora, zielonej soczewicy, pestki śliwek i dyni, marchewki, czerwonej papryki, listki i łodygi bazylii.

Poniżej przedstawiam moje najnowsze układanki:









44 komentarze:

  1. Niby proste elementy a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Hanna, They are too cute to eat :)
    I will keep all of them. Thanks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your comment, Evi Erlinda.
      Have a wonderful day :)

      Usuń
  3. Super pomysł, podobnie bawiłam się, gdy syn był mały a ja chciałam go zachęcić do jedzenia warzyw:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to bardzo dobra metoda na zachęcenie dziecka do jedzenia warzyw.
      Miałaś dobry pomysł :)

      Usuń
  4. Śliczne układanki! Paprykowe kwiatki chętnie bym schrupała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona papryka jest najsmaczniejsza wśród papryk.
      Serdecznie, Enklawo, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hi, how are you? Such a long time we don't visit each-other blog because of my work.
    By the way, what did you make? That are cute handmades from vegetables. But i tried to translate uktadanki hanki, is it a kind of mosaic? And what for?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Układanki" are kind of mosaic.
      Have a nice day :)

      Usuń
  6. Jesteś bardzo kreatywna :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué mal un lindo y lindo oso de peluche rosa. ¿Por qué un niño podría tirarlo y tirarlo?
    Por suerte, la odisea de Charly acaba en tus manos. Lo recogiste con amor y trajiste a Charly a casa. Ahora Charly puede sentir la calidez del hogar de gente amable como tú.
    Que tengas una buena semana
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  8. O Haniu, fajne pomysły.Ciekawe, kolorowe i takie nieoczywiste...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie bardzo miłe, motywujące słowa.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Thanks for your comment.
    Have a wonderful day :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój wpis Haniu nasunął mi pomysł, aby spróbować takich układanek z moimi wnuczkami niejadkami. Najpierw byłoby układanie, a potem jedzenie, czyli takie układnki-zjadanki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wymyśliłaś. Takie układanki-zjadanki to bardzo dobry pomysł na zachęcenie wnuczków - niejadków.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie układanki można zjadać ze smakiem :D
    Też kreatywnie wygląda taka układanka na zdjęciu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi raczej o to, żeby ładnie wyglądały na zdjęciu.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Świetnie to wygląda :) Trzeba być niezwykle kreatywnym, aby tworzyć takie cuda i to z warzyw :D Pozostaję na dłużej, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być kreatywna. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Thanks for your nice comment.
    I followed your blog.
    Greetings from Poland :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow cool! That vegetables and seeds change into a cute patern...i love them :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was supposed to be a pattern.
      Have a wonderful day :)

      Usuń
  16. Ależ smakowite te Twoje układanki.
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj zimowym porankiem Haniu
    Ja jeszcze przed śniadaniem. Więc zgłodniałam patrząc na Twoje układanki.
    Smacznego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci smacznego śniadania.
      Życzę Ci serdecznego dnia :)

      Usuń
  18. Jaju śliczne są te układanki! Aż się nie mogę napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wygląda. Naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      To mój pomysł.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Świetny pomysł na zabawę dla dzieci, a na zakończenie konsumpcja. Przyjemne z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś. Serdecznie dziękuję.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Och jakie śliczne i jakie apetyczne (nie wszystkie można zjeść)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za miły komentarz.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń