czwartek, 11 czerwca 2020

Zbigniew Wodecki - Opowiadaj mi tak


Dziś wybrałam piosenkę Zbigniewa Wodeckiego "Opowiadaj mi tak".
Może jest ona mniej znana od np. "Zacznij od Bacha" czy "Lubię wracać tam, gdzie byłem już", ale bardzo ją lubię.
Zbigniew Wodecki był szczególnym artystą. Wszystkie jego piosenki stawały się przebojami, które znała cała Polska.


Bardzo lubiłam tego Artystę. Bardzo żałuję Jego odejścia.
22 maja 2020 minęła trzecia rocznica jego śmierci.
Więcej o Zbigniewie Wodeckim pisałam TUTAJ.

Zostały mi po Nim dwie osobiste pamiątki - dwa zdjęcia na plakatach reklamujących Jego koncerty na 2018 rok.


4 komentarze:

  1. Taka szybka śmierć, brakuje do dziś Jego zawsze humorystycznego podejścia do życia!
    Na szczęście pozostała muzyka, która w sercu gra 🎺🎻🎵🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo odczuwam jego brak, choć minęły
      już trzy lata od jego śmierci.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniały artysta, cóż można więcej napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry, piękny człowiek i muzyk.
      Przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń