wtorek, 23 czerwca 2020

Marynarki hafcik - prezent od Beaty-Beci

Od Beaty - Beaty-Beci, dostałam w prezencie bardzo miły prezent.
Jest to ręcznie, precyzyjnie wykonany, przeuroczy haft marynarski.
Na pierwszym planie marynarskiego hafciku - na piaszczystej plaży - znajduje się kotwica.
Na niebie, między chmurami, widać latawiec.
Suszy się marynarski strój.
Dominuje kolor turkusowy, niebieski, granatowy i żółty.
Jest to naprawdę pięknie wykonane.
Hafcik oprawiony jest w marynarskie koło.
Polecam bloga Beaty-Beci, link do jej bloga znajduje się TUTAJ.


Beata pięknie haftuje, szydełkuje; robi urocze pluszaki, serwetki i serwety, łapacze snów. Ostatnio pokazała na swoim blogu pięknie haftowane niebieskie kwiaty oraz zrobionego na szydełku Dinozaura Dino.
Polecam jej rękodzieła :)

Dostałam też widokówkę, na której są zdjęcia ze Stalowej Woli,
z Zaklikowa, Zbydniowa, Pysznicy i Radomyśla.

36 komentarzy:

  1. Haniu, śliczny prezent.
    A okolice na pocztówkach też zachęcają, by je kiedyś zobaczyć.
    Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tego pięknego hafciku.
      Widokówka też jest urocza :)

      Usuń
  2. Prześliczny hafcik i prezent. Ciekawe miejscowości, warte odwiedzenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na widokówce są bardzo ładne zdjęcia uroczych miejscowości i miasteczek.
      Haft jest rzeczywiście piękny.
      Serdecznie Cię pozdrawiam, Łucjo :)

      Usuń
  3. Śliczny prezent! Uroczy hafcik, bardzo ładnie oprawiony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa jest tematycznie dobrana; to marynarskie koło.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny prezent:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście wspaniały prezent :)
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Piękny prezent Haniu, wspaniały hafcik. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny prezent od Beaty-Beci.
      Zapraszam na jej bloga.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Hafcik pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są jego kolory i przede wszystkim wykonanie.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękny, precyzyjny, miły upominek!
    Pozdrowienia dla obu pań:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również w imieniu Beatki :)
      Przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Takie zdolności ma Beata-Becia, której bloga polecam :)

      Usuń
  9. really I really like cross stitch and embroidery with any motif
    sailor motif complete with anchors is very beautiful and unique.
    Stay healty...
    Stay safe there..

    Greetings...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right: Beautiful and unique.
      Greetings from Poland :)

      Usuń
  10. Haniu☺cieszę się,że hafcik dotatł i się podoba☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę; jeszcze raz dziękuję, Beatko :)

      Usuń
  11. Witaj początkiem lata
    Cieszę się, że wybrałaś się ze mną na leniwy spacer.
    Uroczymi prezentami zostałaś obdarowana. Ja niestety mam dwie lewe ręce do wyszywania, więc kiedyś ewentualnie mogłabym wysłać karteczkę
    Pozdrawiam ciepło już krótszym dniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej żałuję, że dzień się skraca.
      Ja kiedyś dawno temu wyszywałam, ale teraz bym się tego nie podjęła.
      Pozdrawiam już letnim dniem :)

      Usuń
  12. Hasil karyanya sangat indah sekali
    Saya sangat suka

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty są najlepsze, bo od serca :) Wiadomo, że darczyńca musiał włożyć w niego dużo swojej pracy. Najpiękniejsza pamiątka! Motyw marynarski piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że rękodzieło jest najszczerszym prezentem.
      Nie takim, który można kupić w sklepie :)

      Usuń
  14. Ten piękny prezent z motywem haftu krzyżykowego.
    Zainspirowało mnie to, że chcę, aby był on także wystawiany w mojej sypialni.
    Mam nadzieję, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sypialni prezentowałby się wspaniale.
      Na pewno dasz radę :)

      Usuń
  15. Prezent bardzo ładny, znam prace Beatki 🧡😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik :) Mam słabość do widokówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widokówka jest śliczna. Zbierałam w dzieciństwie widokówki :)
      Przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń