niedziela, 7 czerwca 2020

Wiersz dla dzieci: Truskawkowe lato

Truskawkowe lato

Wołam do was wszystkich,
wołam ciebie, tato,
przyszło do nas wreszcie
truskawkowe lato!

Nie wiem, co powiedzieć,
chcecie czy nie chcecie,
uwielbiam truskawki
najbardziej na świecie!







Nie obraź się, babciu,
nie obraź się, mamo,
bardziej od was kocham
truskawkowe lato

Przyszedł czas na tatę,
przyszedł czas na dziadka,
od dzisiaj panuje
czerwona truskawka!

Niech wszyscy się cieszą!
przyniosłam truskawki
dla Kuby i Ali,
dla Burka i Łatki

Wołam koleżanki,
te z bliska i z dala,
cieszy się z truskawek
nawet stara lala

Siadajcie przy stole,
częstujcie się, proszę,
przyniosłam truskawek 
trzy ogromne kosze!

Już kilka lat temu napisałam dwa wiersze o truskawkach.
Oto one:Truskawki i Truskaweczki

26 komentarzy:

  1. Śliczny wiersz! Ja też z niecierpliwością czekam na truskawki,ale prawdę mówiąc w tym roku nie jadłam jeszcze takich, które by mi naprawdę smakowały.
    Pozdrawiam Haniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie jadłam jeden raz - były naprawdę słodkie :)
      Pozdrawiam, Moja enklawo :)

      Usuń
  2. Super! Mieszkam w zagłębiu truskawkowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Chciałabym mieszkać w takim zagłębiu :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Muszę przeczytać siostrzenicy przeczytać ten wierszyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniejsze wiersze o truskawkach, do których podałam linki, są również ciekawe.
      Ciekawa jestem, czy siostrzenicy się spodoba.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo radosny wiersz Haniu! Truskawkowe lato to najlepsze lato, te dwie składowe są obowiązkowe! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby był taki radosny, bo przecież jest pisany dla dzieci.
      Pozdrawiam i też dobrej nocki życzę :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne wierszyki! Moje córeczki uwielbiają truskawki. Muszę im przeczytać te wierszyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się córeczkom spodobają :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Sympatycznie i apetycznie.
    Kiedyś napisałam wiersz o truskawkowym niebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale radosny pyszny wiersz Haniu.:)
    Pozdrawiam Cię czerwcowo i truskawkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pyszne pozdrowienia :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  8. I like strawberry 🍓 Does summer have a lot of strawberries in Poland?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In summer there are a lot of strawberries in Poland.
      Have a nice week :)

      Usuń
  9. Wierszyk przepiękny! Bardzo mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hanno!
    Twój wiersz jest radosny i przepyszny.
    Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Łucjo, za miłą recenzję.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Witaj jeszcze wiosennie
    Ja także uwielbiam truskawki. Ale czy najbardziej na świecie? Nie wiem:)))
    Pozdrawiam ciepło i przesyłam uśmiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sezonie truskawkowym można je uwielbiać
      najbardziej na świecie - takie jest moje zdanie.
      Serdecznie Cię pozdrawiam, Ismeno :)

      Usuń