poniedziałek, 25 maja 2020

Wiosenny spacer

Zaczynają już przekwitać wiosenne drzewa i krzewy.
Pamiętam, że ostatnim kwitnącym krzewem wiosny jest czarny bez, który właśnie zaczyna kwitnąć.
Dla mnie kwitnące drzewa są najcudniejszym darem wiosny - niepowtarzalnym - od drobnych, białych i delikatnych kwiatów mirabelek po bujne ciemnoróżowe kwiaty magnolii.
Szkoda, że ten cud zaczyna zanikać.
Owszem wiem, że przecież już kwitnie dużo pięknych różnokolorowych kwiatów z najwspanialszymi płatkami świata.
Jednak dla mnie wiosna kończy się z przekwitającymi drzewami.
Tak już mam i nic na to nie poradzę...
Pokażę Wam teraz kwitnące drzewa, które udało mi sie sfotografować na wiosennym spacerze.
Są tu kwiaty kasztanowca i kasztanowca czerwonego, kwiaty czarnego bzu, tawuły, jarzębia, akacji i inne różowo kwitnące drzewa i krzewy, których nazwy nie znam.



18 komentarzy:

  1. Wiosna to także moja ulubiona pora, bo upałów jeszcze nie ma, a zieleń i kwiaty dodają energii po zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest najpiękniejsza, nawet jeśli jest chłodna jak w tym roku.
      Bardzo ją lubię :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kwitnące drzewa i chciałabym, by takie i latem pozostały. hehe Mają one w sobie coś leczniczego, samo patrzenie na nie jakby leczy. :))) Śliczne zdjęcia, bardzo lubię oglądać naturę oczami kogoś innego, tym bardziej jak kogoś lubię. :))))) Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciebie też lubię :)
      Kwitnące drzewa to dla mnie cud :)
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Very good picture, i just can see the picture bcs i don't understand what do you write 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I write about spring and blossom trees :)

      Usuń
    2. Yeah i understand it after open my translator app :D apparently you are from poland, nice to see you :)

      Usuń
    3. I'm from Poland.
      Nice to meet you too :)

      Usuń
  4. Wiosna to moja ukochana pora roku. Szkoda, że w tym roku jest tak kapryśna. Jednak dostarcza nam mnóstwo pięknego kwiecia, które oglądam na Twoich przepięknych zdjęciach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj w tym roku jest raczej chłodny,
      ale na brak słońca też nie można narzekać :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. jeny jak cuownie! ja uwielbiamw syztsko co z kwiatkami jest związane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zwłaszcza kwitnące drzewa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Przepiekne zdjcia. Uwielbiam wiosne za jej świeżość , delikatniść , harmonie kolorów, zapachów i dźwieków. Lubie tez utrwalać ją na zdjciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna to najcudniejsza pora roku, te piękne kwiaty i te zapachy...Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie.
      Kwiaty majowe są najpiękniejsze w całym roku :)

      Usuń
  8. Witaj jeszcze w maju Haniu
    Końcówka maja to najpiękniejszy czas dla kwitnących drzew i krzewów
    Lubię bardzo te dni, bo w prezencie imieninowym mogę właśnie, jak co roku, cieszyć się zapachem rozkwitających teraz akacji, jaśminów, róż, piwonii...
    A za płotem oczywiście kwitnie czarny bez
    Pozdrawiam miodowym zapachem mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miodowy zapach twojego ogrodu.
      Masz racje, że końcówka maja to najpiękniejszy czas :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Przepiękne wiosenne kwiecie :)

    OdpowiedzUsuń