sobota, 7 lipca 2012

Ogród Botaniczny w Krakowie

Ogród Botaniczny jest dla mnie jednym z najprzyjemniejszych miejsc w Krakowie. Jest to takie "moje" miejsce, w którym lubię bywać.
Zapach kwiatów, egzotyczne drzewa, kumkające żaby - to wszystko stwarza niepowtarzalną atmosferę piękna, radości i wytchnienia. Samo wejście do Ogrodu już działa na mnie relaksująco i zapominam o codziennych sprawach, które zostawiam za bramą.
Bardzo lubię Święto Ogrodów, bo właśnie w tym czasie w Ogrodzie Botanicznym odbywa się mnóstwo ciekawych imprez - rzeźby z kwiatów, koncerty, poezja i inne. Jestem tutaj co roku podczas tego święta i zawsze jest to dla mnie czas ogromnie przyjemny.

Poniższe zdjęcia robiłam w dniu zakończenia Święta Ogrodów wczesnym wieczorem 17 czerwca 2012 roku.




5 komentarzy:

  1. Nie byłam nigdy na Święcie Ogrodów, muszę się wybrać...Wygląda na to, że jest w tedy jeszcze ciekawiej w tym miłym i relaksującym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święto Ogrodów to wyjątkowo piękny czas :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Byłam w październiku w Ogrodzie Botanicznym.
    Mam nadzieję zobaczyć go wiosną.
    Bajeczne miejsce.
    Zasiedziałam się u Ciebie.
    Jestem wierną czytelniczką ulubionych blogów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się u mnie zasiedziałaś. Zapraszam Cię do Krakowa w imieniu pięknych krakowskich miejsc. Pozdrawiam.

      Usuń