sobota, 21 stycznia 2023

I znowu zima

 Po styczniowej, wiosennej aurze (co za sprzeczność) powróciła zima. Przez całą noc padał gęsty śnieg, a dzień wcześniej drobniejszy. Zdjęcia robiłam 21 stycznia. Czyżby to był prezent od Zimy na Dzień Babci i Dziadka? Dzieci się cieszą będą zjeżdżać na sankach. Jest u nas niedaleko całkiem duża górka.


Mróz jest nieduży, ale śnieg może się utrzymać dość długo. Tak wynika z prognozy pogody. Wygląda baśniowo. Zdjęcia robiłam na moim osiedlu.
Ciekawa jestem, czy u Was też spadł śnieg?













40 komentarzy:

  1. Na zdjęciach bajeczne widoki, ale ja już czekam na wiosnę:-)
    U nas tez spadło sporo, dzieciaki wyszły na sanki, może i bałwany jutro się pojawią?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałwany na pewno się pojawią, dzieci o to zadbają.
      Ja też czekam na marzec.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. U nas też jest pięknie i baśniowo:)))ale śnieg jest mokry i bardzo ciężki,spadając z dachu czy drzew jest zagrożeniem...Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę dziwne, że taki piękny, baśniowy śnieg może stanowić zagrożenie.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Byś widziała moją minę rano, gdy zobaczyłam widok jak u Ciebie na zdjęciach. Wyglądałam jak dziecko, które nagle zobaczyło prezenty pod choinką, których wcześniej tam nie było ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastyczne móc się przechadzać pośród takich ośnieżonych drzew.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie. Dużo go napadało, wygląda baśniowo. Może to rzeczywiście prezent na dzień Babci i Dziadka?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat zbiegło się ze Świętem Babci i Dziadka. Więc może tak?
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. U nas śniegu niestety nie ma, ale cały czas go wypatrujemy :) Mam nadzieję, że na ferię trochę śniegu się pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też sporo śniegu było w weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zima z pewnością ma swoje uroki. Ja lubię i podziwiam zdjęcia 🙂⛄

    OdpowiedzUsuń
  8. Hanno!
    Cudna jest zima na Twoich zdjęciach. Nie lubię tej pory roku ale takie widoki bardzo mnie cieszą.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie przepadam za zimą, ale ośnieżone krajobrazy są przepiękne.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zima potrafi oczarować, nieustannie zachwycają mnie takie widoki...pod warunkiem, że nie muszę się nigdzie teleportować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie był śnieg i już jest po śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj końcówką stycznia Haniu
    Taka zima, to tylko wspomnienie. Dobrze, że łapiesz te piękne widoki.
    Pozdrawiam szarością dnia codziennego i wiarą w słoneczne jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze cały luty przed nami; ciekawe, czy będzie śnieżny.
      Słońce rzeczywiście przydałoby się.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Miałam bardzo podobne widoki, ale to tylko 100 km od Was:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne były te widoki; i nas tez śnieg już prawie stopniał :)

      Usuń
  13. Rzeczywiście jest baśniowo. Niestety u nas śnieg przybrał te niefajną wersję. Ciapoliby, która tworzy błotko. Coś jeszcze leży na łąkach i polach. Jednak nie ma tego ładnego efektu, który cieszy oko. Szkoda, bo w styczniu jednak chce się tej zimy z prawdziwego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też pozostało już niewiele śniegu, a na zimę z prawdziwego zdarzenia nie czekam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Poczułam się jak w bajce..... Piękna jest zima w Twoim Krakowie......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg już prawie stopniał, ale było baśniowo :)

      Usuń
  15. Pięknie jak w bajce. Też chciałam pofotografować tą piękną, zimową aurę, ale niestety nie zdążyłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zdążyłaś, bo widoki były przepiękne.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Piękne... uwielbiam takie zaśnieżone krajobrazy :) Zimą musi być śnieg! :) Wygląda to bajecznie :) U mnie mróz jest spory, dziś mój tata wyrwał klamkę od samochodu bo tak przymarzła :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz prawdziwą zimę - z takim mrozem. U nas temperatury zerowe i dodatnie. Może jeszcze będzie prawdziwa zima w lutym.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Oj tak ale są też minusy zimy, dużo skrobania, jak chcę jechać do pracy muszę wychodzić 15 minut wcześniej :/ Ślę buziaki!

      Usuń
    3. Ale jest zima, i to jest najważniejsze :)

      Usuń
  17. Widoki ładne, ale w tym roku zamiast myśleć o pogodzie, myślę o amortyzatorach w aucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haniu, piękne baśniowe zimowe kadry. Nie przepadam za zimą, ale taka biała jest urokliwa bez dwóch zdań. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jak w baśni.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Wygląda ładnie, ale gdyby tylko śnieg nie był taki.. zimny xD
    Jestem zimorodkiem, ale za zimą nie przepadam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za zimą nie przepadam, ale trzeba przyznać, że śnieg wygląda baśniowo.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń