sobota, 6 marca 2021

Ulicami Nowego Jorku

Nowy Jork jesienią przywołuje wspomnienia wielu kultowych filmów, jak "Masz wiadomość", którym nadawał kameralny klimat. Bardzo chciałabym zobaczyć to miasto, zwłaszcza w tym okresie - nie miałam jeszcze tej przyjemności, ale syn, który był tam w październiku i listopadzie, udostępnił mi swoje zdjęcia, którymi dzielę się z wami. Możecie tu zobaczyć kultowy Central Park, eksponaty z MoMA - muzeum sztuki współczesnej, nowojorską sztukę uliczną oraz kilka pomników (w tym, o dziwo, Władysława Jagiełły), chińską dzielnicę Chinatown, widok na Manhattan, wieczorne ulice Nowego Jorku oraz demonstrację radości po wygranej Joe Bidena.





















































46 komentarzy:

  1. che belle foto!
    grazie della condivisione, un tuffo nel passato

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tą ciekawą wycieczkę. Nie byłam w Nowym Jorku i już nie będę więc chętnie obejrzałam wszystkie zdjęcia.
    Miłej niedzieli Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze zdjęcia Cię zainteresowały.
      Wzajemnie - miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. Bardzo przyjemnie się oglądało:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Twojemu Synowi i Tobie, że mogłam zobaczyć piękne zdjęcia i Nowy Jork. Jestem pewna, że nie zobaczę tego wyjątkowego miasta. Przyznam się szczerze, że nigdy nie było w moich marzeniach.
    Słonecznej i zdrowej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważne, że nie marzyłaś o zwiedzeniu Nowego Jorku; w przeciwnym razie mogłabyś
      żałować.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Miło obejrzeć takie ciekawe fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotorelacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam w Nowym Jorku, tymbardziej z przyjemnością obejrzałam ciekawe fotografie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam w tym mieście, ale z tego wiem, jest zachwycające :)

      Usuń
  8. Mój kolega był na biegu ulicznym w N.J. i wrócił oczarowany tym miastem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno można się tym miastem zachwycić.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Dziękuję za ciekawą wycieczkę, do Stanów pewnie nie pojadę, więc tym chętniej zdjęcia obejrzałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I would like to visit that city. Thanks for sharing.
    Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Dziękuję za tą wspaniałą wirtualną wycieczkę, ponieważ też nigdy nie byłam za oceanem. Marzenia jednak trzeba spełniać i mieć nadzieję, że uda się nam zajrzeć w tamte strony.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że moje marzenie się spełni.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Obejrzałam z ciekawością fotki z "wielkiego" świata...
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obejrzenie fotek.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Niech dziś nie zabraknie powodów do uśmiechu, a każda chwila to okazja do przeżycia najlepszych wrażeń na świecie. Niech ten dzień będzie sceną największych przygód, a na koniec nasze serca napełni się radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję i pewność, że nam wszystkim nie zabraknie powodów do uśmiechu,
      a nasze serca napełnią się radością.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Mnie marzy się Nowy Jork nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za fantastyczną podróż do Nowego Yorku ! Nigdy tam nie byłam i nie wiem czy kiedykolwiek tam pojadę....tym bardziej z wielką radością wirtualnie spacerowałam po Central Parku !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią Central Park jest piękny; wnioskuję to na podstawie zdjęć.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ale tam musi być pięknie :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie zobaczyłabym Nowy York na żywo :) Te drapacze chmur muszą robić wrażenie! Przepiękne zdjęcia. Miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, miło pooglądać Nowy Jork.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Oh very good photos darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj przedwiosennie Haniu
    Nowy York zawsze mnie ciekawił. Pewnie nigdy tam nie pojadę, dlatego dziękuje za tą wędrówkę.
    Pozdrawiam ciepło i proszę znajdź chwilę na....  

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowy Jork to moje marzenie, chciałabym kiedyś tam pojechać <3 Tym bardziej, że zdjęcia bardzo zachęcają... Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc spełnij to marzenie - tego Ci życzę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Nowy Jork robi wrażenie. Dziękuję za piękną wycieczkę, miło się oglądało.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Odwzajemniam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  22. Fajnie byłoby tam pojechać i poczuć klimat miasta. Przyjemnie mi się oglądało zdjęcia i wyobrażało, że tam byłam na chwilkę. Lubię poczuć się nieco inaczej, patrzeć na zdjęcia i wyobrażać sobie, że jestem w danym miejscu. <3 Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażanie sobie, że jest się w jakimś miejscu, to bardzo interesująca umiejętność.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia. Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń