środa, 1 lipca 2020

Maryja - kolejny haft od Beaty-Beci

Dostałam kolejny prezent od Beaty-Beci, co było dla mnie wspaniałą niespodzianką. Zastanawiam się, czym zasłużyłam sobie na takie wyróżnienie.
Komentuję posty - jak wszyscy. Tym bardziej pozostaje to dla mnie wielką tajemnicą. Obiecałam sobie, że zrewanżuję się wpisem na moim blogu.
Jest to haft nazwany przez Nią "Maryja". Jest piękny, w tonacji niebieskiej, w kilku odcieniach niebieskości.


Haft idealnie nadaje się na prezent z okazji Świętej Komunii, na prezent z okazji chrztu lub nawet ślubu. Może też być darowany jako prezent z okazji imienin lub urodzin, a także po prostu bez wyjątkowej czy specjalnej okazji.
A teraz podaję linka do postu, na którym Beatka osobiście prezentuje swoje rękodzieła z cyklu "Maryja" - TUTAJ.

Jeszcze raz dziękuję, Beatko.

28 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam rękodzieło, a portret naprawdę jest piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryja w niebieskościach - tak go nazwała Beatka :)

      Usuń
  2. Piękny, prosty, w ciekawej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że piękne są te odcienie niebieskości.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie wyszła ta Maryja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny wizerunek Matki Boskiej.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczny i wzruszający prezent:)
    Uściski Haniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wizerunek, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z niego ucieszyłam :)
      Serdeczne pozdrowienia

      Usuń
  7. Znam bloga Beatki, tworzy piękne rzeczy 😀
    Serdeczności zostawiam 🌸🧡🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda; jej prace są piękne.
      Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  8. Beautiful image. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent dany z sreca☺najważniejsze , że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten haft. Nie podobają mi się przesycone pozycje, a ten - minimalistyczny - cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i ileż Beatka musiała się nad nim napracować. Podziwiam szczerze.:)

    OdpowiedzUsuń