sobota, 20 października 2018

Wystawa storczyków

Wystawa została zorganizowana przy okazji Wiosennych Targów Ogrodnictwa. Jednak to co na plakatach nazwano wystawą storczyków w rzeczywistości okazało się skromną ekspozycją. Oczywiście w niczym to nie umniejszyło wartości storczyków. Orchidee pozostały orchideami; ich piękno jest niezmienne i nie zależy od jakości ekspozycji.
Można było zasięgnąć u specjalisty porady w sprawie pielęgnacji tych kwiatów.
I dużo ludzi oglądających kwiaty. Prawie wszyscy robili zdjęcia. Zawsze w takich sytuacjach zadziwia mnie ilość osób fotografujących. No ale cóż, każdy chce mieć pamiątkę.









7 komentarzy:

  1. Uwielbiam storczyki. Są przepiękne.
    A najbardziej podoba mi się w nich to, że chociaż nie traktuję ich inaczej niż inne kwiatki ... to kwitną mi wiele razy w roku jak szalone.
    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie oddają rzeczywistości, niestety.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. I ja uwielbiam storczyki, wszystkie, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczta dla oczu i ogromny szacunek dla ludzi posiadających wiedzę ja te rośliny rozmnażać i pielęgnować. wprawdzie jestem pewien że na takie wystawy trafiają głównie gatunki "zwyczajne" (znaczy takie co wytrzymają wiele) ale i tak jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne.:)
    Prawdziwe olbrzymy widziałam w Wenezueli w dżungli. Były niesamowite.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń