niedziela, 2 maja 2021

Kwiaty na moim osiedlu

 Mieszkam w dzielnicy Bieńczyce. Są tu bloki, domy i mnóstwo drzew. Osiedle jest spokojne i ładne. Kwiaty starałam się fotografować tak, żeby nie było widać bloków w tle. Nie zawsze mi się to udawało, chociaż robiłam, co mogłam. Są tu kwiaty dziko rosnące i te w ogrodach. Te drobne, przydrożne, mają wiele uroku. Jednak najbardziej lubię kwitnące drzewa. Są olśniewające. Stanowią dla mnie jakby świętość. Są jak najpiękniejsza muzyka.

Fotografowanie sprawia mi wielką przyjemność. Odstresowuje - przecież efekty "pracy" można zobaczyć tak szybko. Usuwa chandrę. Zachęcam wszystkich do fotografowania, które jest antidotum na wszelkie zło i smutek. Może trochę przesadzam, ale w dużym stopniu tak myślę.


































36 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe zdjęcia, zrobiło się tak wiosennie i ciepło :) Natura mnie zachwyca i na takie fotografie mogłabym patrzeć godzinami :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura jest wspaniała, zawsze mnie zachwycała.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie wszystko kwitnie. Bardzo pozytywne zdjęcia. Pozdrawiam z Warmii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że kwitnie i będzie kwitło dłużej w tym roku.
      Pozdrawiam z Krakowa :)

      Usuń
  3. Droga Hanno!
    Większość z nas uwielbia robić zdjęcia bo robi to dla samej przyjemności fotografowania, ale też zatrzymuje piękne chwile. Ja też uważam, że fotografowania jest antidotum na wszelkie zło i smutek. Jestem zachwycona pięknymi kwiatami i wspaniałymi zdjęciami.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz, Łucjo. Dzięki fotografowaniu widać wszystko dokładniej. Dziękuję za miłe słowa.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ślicznie. I od razu zrobiło się radośniej na osiedlu, prawda? Dobrze, że są takie miejsca, w których czuć naturę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest sporo takich miejsc, To naprawdę zazielenione osiedle.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiękne kwiaty *.* Aż cieszą oko :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty są wiosenne i kolorowe. Jest na co popatrzeć - przyznaję.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mieszkasz w bardzo ładnym otoczeniu. Super zdjęcia 👍.Przy dzisiejszej deszczowej pogodzie świetnie się ogląda takie fotki. Zgadzam się z Tobą Haniu, że robienie zdjęć odstresowuje. Czytałam nawet , że stosuję się je w terapii dla ludzi z Alzheimerem. Szczególnie przyroda to bardzo wdzięczny temat do fotografowania.Dziś zrobienie zdjęcia to nie problem. Każdy może je zrobić przy użyciu telefonu. Pamiętami czasu, kiedy robiło się zdjęcia aparatem do którego trzeba było włożyć film. Lubiły się wtedy przytrafiać różne wpadki, a to film się prześwietlił, albo pękła klisza i niestety zdjęć nie było. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dobrze pamiętam czasy, gdy do aparatu trzeba było włożyć film.
      I potem ta ekscytacja, jak zdjęcie wyszło.
      Dziś wszyscy robią zdjjęcia.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kwitnące drzewa mają swój nie powtarzalny urok:)))pięknie pokazałaś wiosenne kwiaty:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnące drzewa są niepowtarzalne, fascynujące.
      Co roku jestem pod ich wielkim wrażeniem.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Potwierdzam, fotografowanie, polowanie na ciekawe ujęcia to niesamowita pasja i pięknie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej fascynujące są ciekawe ujęcia.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Haniu, tak właśnie jest, jak piszesz.:)
    A Twoje zdjęcie jak piękne obrazy. Prawdziwa wiosenna galeria.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Basiu.
      Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowa :)

      Usuń
  10. Dobrze, że w miastach jest tak dużo nasadzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna okolica :). Ja uwielbiam ten czas, kiedy kwitną skupiska drzew owocowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnące drzewa owocowe są piękne; jest to wspaniały czas :)

      Usuń
  12. Piękne <3 Kocham cykać fotki, od ponad 30 lat nie rozstaję się z aparatem. Teraz wręcz każdy to robi. Ale nie znaczy to, że każdemu wychodzi ;) Twoje zdjęcia kwiecia jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 lat to mnóstwo czasu. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Odwiedziłam Cię Hanno bladym świtem.... i od razu mi się humor poprawił....
    Piękne zdjęcia pięknych kwiatów.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Masz świetne oko do kadrów :) Mnie też robienie zdjęć bardzo odpręża, ale tylko natury ;) Fotografowanie ludzi jest bardziej skomplikowane- zwłaszcza dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografowanie ludzi to bardzo trudna sprawa. Sama tego doświadczyłam.
      Najprzyjemniej fotografuje się naturę - zgadzam się z Tobą.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witaj Haniu
    Uwielbiam jak wiosną wszystko zaczyna kwitnąć.
    Pozdrawiam żółtymi mniszkami panaszącymi się na trawniku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To małe, złociste słoneczka - wszędobylskie. Jak ich nie lubić.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Przepiękne zdjęcia kwitnących drzew i kwiatów! Szczególnie dwa zdjęcia mnie zachwyciły. Obydwa przedstawiają małe, drobne żółte kwiaty. Jedno zrobione w cieniu i ten kwiatek jest lekko seledynowy, z połyskiem, i drugi w pełnym słońcu. Zdjęcia 12 i 25.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jego nazwy. Cieszę się, że Cię zachwycił.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  17. amazing photographs. i'm a blossoms lover, but i only knew three kinds of them.
    greetings
    613 lace front wig

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia przyrody sa zawsze piękne, ale mnie Haniu od najmłodszych lat ciągnęła fotografia rodzinna. Dlatego mój zbiór zdjęć moich dzieci oraz najbliższej Rodziny jest bardzo duży. To tez daje satysfakcję i wiele wspomnień...
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografie rodzinne są dużo bardziej wartościowe.
      Zazdroszczę Ci tak dużego zbioru.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń