wtorek, 16 marca 2021

Żabi koncert: Wiersz dla dzieci

  Żabi koncert


Wieczornego dnia letniego

trzy zielone małe żabki,

muzykalne oraz zdolne,

hop! wskoczyły do sadzawki.


Są najmłodsze pośród żabek.

Mają uczyć się śpiewania,

aby w chórze występować

na koncercie rechotania.


Nauczyły się śpiewania,

śpiew jest żabi i zielony,

i aż serce się raduje,

słysząc śliczny śpiew wesoły.


Kołyszą się trzciny, trawy,

kołyszą się kwiaty, drzewa,

kiedy chór zielonych żabek

na koncercie  śpiewa, śpiewa.


A najmłodsze zdolne żabki,

będąc po koncercie już,

otrzymały od jeżyków

po bukiecie białych róż!




30 komentarzy:

  1. Święty Michał Archanioł broni nas przed walką. 🙏🏼 Bądź naszą tarczą przed widzialnymi i niewidzialnymi wrogami. 🙏🏼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święty Michał Archanioł weźmie nas pod swoją opiekę.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wesolutki wierszyk i taki zielony, jak żabki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izo. Wiersze dla dzieci przeważnie są wesołe ;)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. hanks for your comment, Marianela.
      Have a nice day :)

      Usuń
  4. Trudno się nie uśmiechnąć:-)
    To szarmanckie bardzo, dziękować kwiatami za śpiew:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwrócić uwagę, że jeżyki podziękowały za śpiew najpiękniejszymi
      z kwiatów - różami.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wierszyk uroczy i nie tylko dzieciom się spodoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosny "wiosenny "wierszyk :)
    Ja muszę też coś dla swoich żabek napisać, bo się trochę rozleniwiła. Starszy wnuczek już nie oczekuje moich wierszyków, a młodszy ... jeszcze nie.
    Dobrej nocy, Haniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokonaj to rozleniwienie. Wnuki się ucieszą.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Aż się uśmiechnęłam do tych śpiewających żabek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A one uśmiechnęły się do Ciebie.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Witaj w ostatni zimowy wieczór Haniu
    A ten letni wiersz sprawił, że się uśmiechnęłam.
    Pozdrawiam nadzieją na wiosenny uśmiech Króla Słońce

    PS. Mała prośba. Możesz pisać ciemniejszym kolorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pierwszy wiosenny dzień spadł śnieg.
      Będę pamiętała o ciemniejszym kolorze.
      Serdecznie pozdrawiam już wiosennie :)

      Usuń
    2. Dziękuję Haniu ❤️
      Pozdrawiam budzącą się dookoła naturą

      Usuń
    3. Pozdrawiam wzajemnie, Ismeno :)

      Usuń
  9. Uroczy wierszyk :) Zatęskniłam za widokiem żabek mieszkanek mojego oczka wodnego :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno duża przyjemność mieć własne żabki.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Uroczy wierszyk!
    Uśmiechnęłam się szeroko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się uśmiechnęłaś.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Moja mała ostatnio właśnie mnie pytała o żabki :) Wierszyk uroczy! Spodobał się jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły zbieg okoliczności.
      To dla mnie radość, ze wierszyk spodobał się Twojej córce.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Kolejny bardzo ładnie napisany wierszyk :D
    Podoba mi się :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą recenzję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Frogs are unique animals.
    The sound of a heavy frog is very distinctive
    So beautiful green frog poetry for kids
    It would be beautiful if there was a frog's voice that was melodious and muttering.
    Cheerful spring season atmosphere
    Have a nice weekend
    Regards

    OdpowiedzUsuń