niedziela, 28 marca 2021

Krokusy na Placu Centralnym w Nowej Hucie

Krokusy. Co roku niezmiennie zachwycają jako jedne z pierwszych wiosennych kwiatów. Bardzo lubię te fioletowe - można powiedzieć w wielkopostnym kolorze. Niektórzy twierdzą, że nie trzeba jechać do Doliny Chochołowskiej, można je znaleźć na Placu Centralnym w Nowej Hucie.

Ta dzielnica została zaprojektowana jako przyjazna dla mieszkańców, z ogromną ilością bujnych drzew, skwerów, trawników. Znalazło się też miejsce dla kwiatów. Nowa Huta często kojarzy się z szarością, a jest pełna kolorów. Te krokusy rosną na Placu Centralnym, później pojawią się tu żonkile i tulipany.





























26 komentarzy:

  1. Piękne, wywołują u mnie uśmiech za każdym razem, gdy na nie patrzę - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wszystko, co wiosenne, wywołuje uśmiech na twarzy.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Krokusy zawsze mnie zachwycały. Wspaniale, że zakwitły na Nowej Hucie, wprowadzi tam trochę radości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa Huta jest wesoła; dużo się tu dzieje, ale krokusy jeszcze ja upiększą.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Urok pierwszych wiosennych kwiatów jest wyjątkowy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy, bo dostarczają wiele radości i dają nadzieję.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Piękne! Ja tyle nasadziłam i znów nornice miały ucztę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda i żal Twojej pracy.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Takie krokusy to wielka radość dla oczu...
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wielka radość.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Lubię wszystkie zwiastuny wiosny, a zwłaszcza w dużej ilości, na razie widziałam ich mało w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam jedynie te krokusy, a więc w sumie też niewiele.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przemiło popatrzeć. Ja również uwielbiam te fioletowe, a bo to też moja ulubiona barwa. Te maluchy cieszą ogromnie, są niewielkie, ale ich piękno wręcz bucha. :) Pozdrawiam Cię cieplutko. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewielkie - ale większe od przebiśniegów.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  8. Śliczne wiosenne kwiatuszki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas posadzili krokusy wzdłuż drogi. Przepięknie wyglądają! To jedne z najpiękniejszych wiosennych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po długiej zimie takie widoki to najpiękniejszy dar natury.
    Zdrowych i radosnych Świąt Haneczko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie są uchwycone te krokusy na zdjęciach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz.
      Pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia, takie maksymalnie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krokusy to jedne z najpiękniejszych wiosennych kwiatów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Ja byłam jakiś czas temu w rezerwacie w lesie gdzie kwitło mnóstwo pięknych kwiatuszków, między innymi przebiśniegów, ah jak było cudownie je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiśniegów w tym roku nie widziałam, jednak to na pewno było piękne.
      Pozdrawiam :)

      Usuń