poniedziałek, 27 lipca 2020

Faktury

Tym razem zdjęcia faktur robiłam świadomie.
Poprzednim razem pozbierałam je z dawnych postów, przeglądając je i nanosząc drobne poprawki. Można je zobaczyć TUTAJ.
Teraz bardziej świadomie patrzyłam na otaczającą mnie rzeczywistość i obrazy dosłownie same "wpadały mi w oko".
To zapewne kwestia wyczulenia. Wcale nie musiałam jeździć do centrum miasta; wszystkie zdjęcia zostały zrobione w mojej najbliższej okolicy.

Mur kościoła Arka Pana w Krakowie:


Wejścia do kościoła Arka Pana:
I nadal Arka Pana - mury, murki, szklane ozdoby, posadzki wokół kościoła:
A teraz motywy roślinne:
Rzeka Dłubnia:
Deszcz na szybie:
Ogrodzenia:
Fragment ogrodzenia dworu w Bieńczycach:
Metalowy most na rzece Dłubni:
Drzwi do starego niezamieszkałego domu:
Okno starego niezamieszkałego domu w Krakowie - Bieńczycach:
Uliczny "spowalniacz":
Staw w Bieńczycach podczas wiatru:
Mur klasztoru kamedułów na krakowskich Bielanach:

24 komentarze:

  1. Jejku, jakie piękne!
    Najpiękniejsze te naturalne: kora drzewa, woda, deszcz na szybie( niesamowite zdjęcia!) drzwi i okno niezamieszkałego domu w Krakowie!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te są bardzo oryginalne.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Genialne zdjęcia, lubię takie, bo są niebanalne i ukazują piękno detali, które często nam umykają. Fotografią też sporo uczy, otwiera oczy i serce, to właśnie są takie zdjęcia. :))) Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię fotografować detale; może stąd ten pomysł na posta.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, wzory na wiele możliwości:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. mam jeszcze pomysły na inne wzory.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Haniu!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowego postu.
    Podziwiam każde zdjęcie, każda fakturę!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Mało kto zwraca na nie uwagę, a potrafią być takie interesujące. Bardzo ciekawe ujęcia Haniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje ulubione faktury, ale wszystkie, moim zdaniem, są interesujące.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kamienie na ścianach kościoła są bardzo piękne. Lubię też kamienie naturalne, które uzupełniają wnętrze domu.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienne wzory robią wrażenie. Mnie też się podobają.
      Serdecznie pozdrawiam i również życzę miłego dnia :)

      Usuń
  7. Nigdy nie przyglądałam się na takie szczegóły, ale trzeba przyznać,
    że kamienie pięknie się na ścianach prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że kamienie na murze kościoła Arka Pana są piękne.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Witaj już sierpniowo Haniu
    Tak takie szczegóły są czasem bardzo niezwykłe. Dzieki mojemu bratankowi staram się zwracać na nie uwagę.
    Pozdrawiam nadzieją na spokojny tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegóły są niezwykle ważne i mają w sobie wiele uroku.
      Serdecznie Cię, Ismeno, pozdrawiam sierpniowym wieczorem :)

      Usuń
  9. Te zdjęcia to magia.:)
    Pięknie to wszystko pokazałaś Haniu.

    OdpowiedzUsuń