środa, 28 listopada 2018

Wspomnienia z Bali część 3/3

I znów jesteśmy w miejscowości Ubud. Na ulicach widać zaparkowane motocykle. To typowy widok w tym miasteczku.




Jesteśmy w odwiedzanym przez turystów Monkey Forest. Małpy spacerują po ogrodzie wraz z ludźmi. Są to małe małpy - bezpieczne. Jednak czasami wskakują komuś na ramię, zwłaszcza gdy ma otwartą torbę. Ja miałam taką torbę i małpa wskoczyła mi na ramię; jednak moja córka ją przegoniła.
W Ubud odbyło się przedstawienie na motywach życia hinduskich bóstw.
Malownicze pola ryżowe.
Sklepy.
Kolejne zdjęcie pokazujące naszą wspinaczkę na wulkan Batur. To była ścieżka wyjątkowo łagodna.
Nasz przewodnik.
I znowu malownicze zachody słońca.
Żart przedstawiający Buddę z telefonem komórkowym.

14 komentarzy:

  1. Witam po przerwie. :))) Jak wspaniale widzieć tyle cudownych zdjęć z niesamowitej podróży. Wspaniałe miejsca, marzę o takich podróżach. Pewnie było magicznie. :)

    Super serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wspaniale. Lubię takie magiczne miejsca.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna dawka egzotyki.
    Myślę, że jeśli zdrowie nam pozwoli, zaplanujemy wreszcie wakacje na Bali.
    Zachęciłaś mnie Haniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające. Nigdy nie byłam. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Zawsze stanie się okazja, żeby tam pojechać.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  4. Ciągle jestem pod wrażeniem Waszej wyprawy na Bali.
    Jest to miejsce magiczne i na długo zapadnie w Waszej pamięci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta podróż na pewno na długo zapadnie w naszej pamięci :)

      Usuń
  5. Przepiękne widoki.
    Z pewnością nigdy nie zapomnicie tej podróży.
    Gratuluję i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza roślinność jest urocza; Nie zapomnimy; to podróż
      szych marzeń

      Usuń
  6. Trzecia potęzna dawka egzotyki. Na ten wulkan to sam bym się przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejście na wulkan było bardzo trudne, ale jakoś przetrwaliśmy.
      Pozdrowienia

      Usuń
  7. lovely place and beautiful series of photos.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń